«Ջեմ» ծառայությունը հասանելի է Հայաստանի վաճառողների համար
- Lilit

- Sep 29
- 1 min read

Wildberries-ը Հայաստանում գործարկում է «Ջեմ»/«Джем» ծառայությունը։ Դա ժամանակակից գործիքների և վերլուծական հաշվետվությունների փաթեթ է, որը օգնում է վաճառողներին զարգացնել բիզնեսը մարքեթփլեյսում և կայացնել ավելի ճշգրիտ որոշումներ։
«Ջեմ»-ի շնորհիվ վաճառողները կկարողանան կցել գնորդների արձագանքները անմիջապես ապրանքների քարտերում, փորձարկել գլխավոր լուսանկարների և նկարագրությունների տարբերակներ, ինչպես նաև օգտվել «Վիրտուալ ֆոտոստուդիայից»՝ որակյալ վիզուալ բովանդակություն ստեղծելու համար։ Ընդլայնված API-ն խանութի կառավարումը դարձնում է ավելի արագ և հարմար, իսկ վիդեոնյութերը այժմ կարող են ավտոմատ կերպով միանալ։
Առանձին ուշադրության է արժանի վերլուծությունը։ «Գնորդի դիմանկար», «Որոնողական հարցումներ», «Վաճառքի ֆիլտր» և «Դասերի վերլուծություն» հաշվետվությունները թույլ են տալիս ավելի խորությամբ հասկանալ լսարանը, բացահայտել հեռանկարային ապրանքներ և գնահատել մրցակցային միջավայրը։ «Իրադարձությունների օրացույցը» օգնում է հետևել, թե ինչպես են քարտերում կատարված փոփոխությունները ազդում վաճառքի դինամիկայի վրա, իսկ «Քարտերի համեմատություն» գործիքը ցույց է տալիս, թե ինչ քայլեր է պետք ձեռնարկել առաջխաղացման ռազմավարությունը ճշգրտելու համար։ Բացի այդ, հասանելի է եկամուտների և ծախսերի վերլուծության հարմար մոդուլ։
Wildberries-ի տվյալներով՝ «Ջեմ» բաժանորդագրություն ունեցող վաճառողները վեց ամսվա ընթացքում միջինը մինչև 53%–ով ավելացնում են շրջանառությունը։ Արդյունքը կուտակային է․ որքան երկար է օգտագործվում ծառայությունը, այնքան բարձր է աճի տեմպը։
Wildberries-ի Հայաստանի ներկայացուցչությունում նշում են, որ այժմ նաև տեղական ձեռներեցները ստանում են միջազգային մրցունակ գործիքակազմի հասանելիություն, որը տարբեր երկրներում հազարավոր վաճառողների օգնել է հասնել նշանակալի արդյունքների։ «Մենք վստահ ենք, որ «Ջեմ»-ը կդառնա հզոր աջակցություն հայկական բիզնեսներին, կօգնի նրանց արագ հարմարվել ժամանակակից էլեկտրոնային առևտրի միտումներին և ամրապնդել իրենց դիրքերը թե՛ ներքին, թե՛ արտաքին շուկաներում», — ընդգծել են ընկերությունում։




















