top of page

«Ամեն ինչ արդար է» հեռուստասերիալը կամ Քիմ Քարդաշյանի՝ միջակություն վաճառելու տաղանդը

  • Writer: Lilit
    Lilit
  • 3 hours ago
  • 2 min read

ree

Ժամանակակից կինոն պարբերաբար մարտահրավեր է նետում դիտողներին՝ զարգացնելով նրանց մեջ իրենց տպավորությունները առանց հայհոյելու արտահայտելու ունակությունը: Մենք կանենք ամեն ինչ, որպեսզի «Ամեն ինչ ազնիվ է» սերիալը նկարագրենք հնարավորինս ճշմարտացիորեն՝ խուսափելով անպարկեշտ լեզվից։

Հրաժարում պատասխանատվությունից. Սա ակնարկ չէ, քանի որ այն գնահատում է սյուժեն, դերասանական խաղը, երկխոսությունները և ռեժիսուրան, և այս դեպքում անհնար է քննարկել այն, ինչ գոյություն չունի։


Ֆեմինիստական ​​դիսկուրսը պայթում է առաջին իսկ րոպեներից. «տղամարդկանց» իրավաբանական գրասենյակի երկու կին որոշում են հեռանալ և բացել իրենց սեփական ամուսնալուծության գրասենյակը: Նրանք արագ դառնում են հայտնի, հարուստ և ազդեցիկ: Սերիալը կառուցված է այն բանի վրա, թե ինչպես են կանայք օգնում այլ կանանց այս գիշատիչ տղամարդկանց աշխարհում, բայց այն այնքան ծաղրանկարային է արված, որ թվում է որպես նեղ մտածողությամբ տղամարդու ֆեմինիզմի ընկալման ծաղրերգություն:

Խիստ ասած, սա կարևոր չէ, քանի որ դերասանական կազմը պետք է սենսացիա առաջացնի: Եվ դա անում է: Նաոմի Ուոթս, Սառա Փոլսոն, Գլեն Քլոուզ, Նիսի Նեշ և... Քիմ Քարդաշյան: Վերջինիս անհատականությունը անտեսելը չափազանց դժվար է, հատկապես որ նա խաղում է գլխավոր դերերից մեկը, բայց եկեք առերեսվենք դրա հետ. այս կինը գիտի, թե ինչպես շոու ստեղծել ամեն ինչից, ուստի նրա ներկայությունը նախագծում կենսական նշանակություն ունի։

Չնայած Քիմի դերասանական խաղը, անշուշտ, կասկածելի է, այնուամենայնիվ, տարօրինակ է բլոգերից որևէ պրոֆեսիոնալ դերասանական ակնկալիք ունենալ։ Չես սպասի լոլիկի հյութ խմել, երբ նարինջ ես քամում, այնպես չէ՞։

Բայց դուք կարող եք հստակ տեսնել, որ սցենարն ավելի կարևոր է, քան դերասանական կազմը, և նույնիսկ ամենապրոֆեսիոնալ և տաղանդավոր դերասանները կխրվեն անհաջող սցենարի մեջ։ Նույնիսկ Ուոթսը, Փոլսոնը և Քլոուզը միտումնավոր անտաղանդ են դառնում այս աբսուրդի թատրոնում։

Հակիրճ նկարագրություն. ամուսինը ձանձրանում է կնոջ հետ անկողնում, ուստի նա հրավիրում է երրորդ կնոջ։ Սակայն, ամենաանսովոր տղամարդու սեռական ֆանտազիան դուրս է գալիս վերահսկողությունից, երբ նրա կինը սիրահարվում է մի կնոջ։ Զարմանալի չէ. տեսե՞լ եք կանանց։ Ո՞վ չէր նախընտրի նրանց։ Սա մոտավորապես այն խնդիրների շրջանակն է, որոնց բախվում են հարուստ կանայք ամբողջ սերիալի ընթացքում։ Մեկ այլ սցենար. հարուստ կինը, ամուսնու հետ վեճի մեջ, զանգահարում է փաստաբաններից մեկին, ով երեք րոպե անց մտածում է, թե ով է դա, ևս երկու րոպե՝ գովաբանելով զանգահարողի ճաշակը, իսկ հինգ րոպե անց հիշում է իր մասնագիտական ​​պարտականությունները։

Մեր փաստաբանները վարպետորեն օգնում են կանանց ամուսնալուծվել, միլիոնավոր դոլարների փոխհատուցում ստանալով հեռանալ դեպի մայրամուտ։ Մոտավորապես այդպես է ծավալվում պատմությունը, ուստի այն, ինչ սովորաբար անվանում են «սյուժե», պարզ է։ Այն խաղում է այն կարծրատիպերի վրա, որոնցում տղամարդիկ միայն սեքս են ուզում, իսկ կանայք՝ միայն փող։

Հետաքրքիր փաստ. Քիմը, կարծես, սեփական նախադասություններ չունի. նա ավարտում է գործընկերների նախադասությունները, ինչը թվում է առնվազն տարօրինակ, իսկ առավելագույնը՝ տխուր։ Ի՞նչ իմաստ ունի սա։ Հնարավոր է՝ նրան վճարում են խոսելու համար, և երբ մեկի խոսքերը վերջանում են, մյուսը շտապում է օգնության, ի վերջո, չափազանցված ֆեմինիստական ​​համատեքստը ամենուր է։

Այսպիսով, Նաոմի Ուոթսի կերպարը հարցնում է. «Ինչո՞ւ են հարուստ տղամարդիկ միշտ այդքան կանխատեսելի»։ Իսկ Քիմը կտրուկ պատասխանում է. «Միշտ», կարծես նոզիոլոգիապես հիշելով Քանյեի այլասերվածությունները։

Երկխոսությունը ֆիզիկապես ցավոտ է։ Մեկնաբանություններ չկան, միայն ուղղակի մեջբերումներ.

«Արագ պատրաստվող մակարոնով ապրե՞լ։ Ոչ մի կերպ»։ «Քեզ ավելին է պետք»։

«Եվ վերջում ես գտա ինչ-որ համեղ ու հյութալի բան՝ բացարձակապես ոչինչ։ Եվ սա իմ սիրելին է, քանի որ ոչինչ միշտ ինչ-որ բան է նշանակում. գաղտնիք՝ մեծատառ «Գ»-ով»։

Եթե հակառեկորդների համար մրցանակներ լինեին, սերիալը կհաղթեր բոլոր անվանակարգերում՝ սցենարից, դերասանական խաղից և երկխոսությունից մինչև օպերատորական աշխատանք և զգեստների դիզայն։

Այնքան վատ է, որ վերջապես լավն է։ Լայն լսարանին ավելի շատ է պետք այս երկրորդական աղբը, ուստի մենք սպասում ենք 14 եթերաշրջանի։

1/2946
bottom of page