top of page

Ինչպե՞ս արտահանել Ozon-ով. օտարերկրյա գնորդների հետ աշխատելու առանցքային հնարավորություններն ու նրբերանգները

  • Writer: Lilit
    Lilit
  • Feb 28
  • 2 min read

ree

Արտերկրում ապրանքների վաճառքը հիանալիհնարավորություն է շրջանառությունն ավելացնելուև բիզնեսն ընդլայնելու համար: Նախկինումմիջազգային շուկաներ մուտք գործելը պահանջումէր զգալի ռեսուրսներ՝ լոգիստիկա ստեղծելու, մաքսային ընթացակարգերը հասկանալու և օտարերկրյա հաճախորդներ գտնելու համար: Ozon-ի հետ ամեն ինչ շատ ավելի պարզ է դարձել, քանի որ ընկերությունն իր վրա է վերցնում հիմնական գործառնական խնդիրները: Ներկայացնում ենք, թե ինչպես հաջողակ բիզնես սկսել մարքեթփլեյսի հետ համագործակցելով:

Ozon-ն ակտիվորեն զարգացնում է միջազգայինառևտուրը և օգնում վաճառողներին նվազագույնծախսերով մուտք գործել արտասահմանյանշուկաներ:

Ozon-ի հետ աշխատելու հիմնականառավելությունները.

  • Լայն լսարան։ Մարքեթփլեյսի ավելի քան 53,5 միլիոն ակտիվ օգտատերեր վաճառքի աճիբարձր ներուժ են ապահովում:

  • Զարգացած լոգիստիկա։ Ozon-ը ներդրումներ էկատարում պահեստներում և տեսակավորմանկենտրոններում, ինչը նվազեցնում է առաքմանժամանակը և հեշտացնում ապրանքներիպահեստավորումը: Այսօր ընկերությունն ունիՌուսաստանի և ԱՊՀ երկրների ամենամեծլոգիստիկ ցանցերից մեկը՝ ավելի քան 3 միլիոնքառակուսի մետր ընդհանուր մակերեսով: Այններառում է 43 ֆուլֆիլմենտ կենտրոն և ավելիքան 100 տեսակավորման կենտրոն։

  • Մարքեթինգային աջակցություն: Հարթակնառաջարկում է առաջխաղացման գործիքներ, որոնք թույլ են տալիս արագ գտնել գնորդներցանկացած երկրում:

  • Գործարքների անվտանգություն։ Ozon-ըերաշխավորում է վաճառողների և գնորդներիիրավունքների պաշտպանությունը, ինչպես նաևիր վրա է վերցնում մաքսային մարմինների հետփոխգործակցումը:

Ինչպե՞ս գտնել գնորդներ արտասահմանում

Առաջին հերթին, արտահանողը պետք էուսումնասիրի օրենսդրությունը և պատրաստիբոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերը ընտրվածերկրներում ապրանքներ վաճառելու համար: Առաջին փուլում պետք է հասկանալ ապրանքիարտաքին տնտեսական գործունեությանապրանքային անվանացանկը, ըստ որի մաքսայինմարմինները որոշում են դրա կատեգորիան ևկարգավորում ներմուծումը: Ապրանքների որոշկատեգորիաներ պահանջում են պարտադիրմակնշում` դրանց իսկությունը հաստատելուհամար. այս հարցը նույնպես պետք է նախապեսկարգավորվի: Բացի այդ, արտահանման համարկարող են պահանջվել համապատասխանությանհավաստագրեր, հայտարարագրեր և այլթույլտվություններ:

Մեծամասամբ մաքսայինի հետփոխգործակցության հիմնական խնդիրները Ozon-ը վերցնում է իր վրա, ինչը նվազեցնում է վաճառողիբեռը: Միջազգային շուկա մուտք գործելու համարանհրաժեշտ է.

  1. Գրանցվել Ozon Seller-ում: Աշխատելու համարանհրաժեշտ է իրավաբանական անձի կամանհատ ձեռնարկատիրոջ կարգավիճակ։ 

  2. Որոշել, թե որ երկրներ են առաքվելուապրանքները: Այս փուլում արժե ուսումնասիրելպահանջարկը և իրավիճակը շուկայում։ 

  3. Պատրաստել ապրանքը վաճառքի համար: Կարևոր է ստուգել հավաստագրման, պիտակավորման և փաթեթավորմանպահանջներն այն երկրներում, որտեղնախատեսվում է արտահանումը: 

Ինչպե՞ս ապրանքներ առաքել այլ երկրներ

Ozon-ը վաճառողներին առաջարկում է մի քանիաշխատանքային սխեմաներ, որոնք կարելի էհամատեղել:

  • FBO (Fulfillment By Ozon)․ ապրանքներըտեղադրվում են Ozon-ի պահեստներում, ևմարքեթփլեյսն ինքն է զբաղվումպահեստավորումով, փաթեթավորմամբ, առաքմամբ և վերադարձներով: Սաամենահարմար տարբերակն է նրանց համար, ովքեր ցանկանում են փոխանցել բոլորգործառնական գործընթացները և կրճատելգնորդի համար առաքման ժամանակը:

  • FBS (Fulfillment By Seller)․ վաճառողը պահում էապրանքներն իր մոտ, ինքնուրույն կատարումպատվերների համալրում և դրանք առաքումOzon:

  • realFBS․ վաճառողը լիովին պատասխանատու էպահպանման, փաթեթավորման, առաքման ևթղթաբանության համար:

Կարևոր է հիշել, որ միջազգային առաքանիներըպահանջում են փաթեթավորման ստանդարտներիխստիվ պահպանում, ճշգրիտ պիտակավորում ևծանրոցների բովանդակության մասինամբողջական տեղեկատվություն: Հակառակդեպքում մաքսայինում հնարավոր են ուշացումներ։Արժե նաև դիտարկել բեռներիապահովագրությունը՝ միջազգային լոգիստիկայիհետ կապված հնարավոր ռիսկերիցպաշտպանվելու համար:

Արտասահմանյան շուկաներում ապրանքների առաջխաղացում

Արտերկրում վաճառքը պահանջում է հաշվի առնելտեղական առանձնահատկությունները, սակայնառաջխաղացման հիմնական սկզբունքները մնումեն նույնը.

  • Ապրանքների բարձրորակ քարտեր: Կարևոր էնկարագրություններում նշել ճշգրիտբնութագրերը, նյութերը և օգտագործմանառանձնահատկությունները, իսկ որպես վիզուալօգտագործել ոչ միայն լուսանկարներ, այլ նաևտեսանյութեր։

  • Օգտագործել Ozon-ի վերլուծությունները: Վաճառողի անձնական հաշիվըտեղեկատվություն է տրամադրում տարբերերկրներում պահանջարկի վերաբերյալ:

  • Աշխատանք արձագանքների հետ: Կարևոր էանհապաղ պատասխանել հաճախորդներիհարցերին և հաշվի առնել նրանցցանկությունները:

  • Մասնակցություն ակցիաներին։ Ozon-ըպարբերաբար իրականացնում է ծախծխումներ, որոնք օգնում են մեծացնել լսարանիհասանելիությունը:

Ozon-ի ինտերֆեյսը հարմարեցված է տարբերերկրների գնորդների համար, գները ավտոմատկերպով փոխակերպվում են տեղական արժույթի: Այնուամենայնիվ, կարևոր է հիշել, որարտասահմանյան հաճախորդները կարող ենտարբեր ակնկալիքներ ունենալ արտադրանքիորակի և առաքման ժամկետների հետ կապված: Ուստի արժե նախօրոք մտածել նրանց հետաշխատելու ռազմավարություն՝ սպասարկմանբարձր մակարդակը պահպանելու համար։

Միջազգային շուկաներ մուտք գործելըտրամաբանական քայլ է այն ձեռնարկատերերիհամար, ովքեր ցանկանում են մեծացնել իրենցբիզնեսը և ավելացնել վաճառքը: Ozon-իգործընկերներին հասանելի է մեծ Գիտելիքներիբազա, ինչպես նաև ուսումնական դասընթացներUniversity Ozon հարթակում, որոնք կօգնեն ձեզհասկանալ արտաքին շուկաներում աշխատելուբոլոր նրբությունները: Գրանցվե՛ք Ozon Seller-ում ևօգտագործեք հարթակի հնարավորությունները ձերբիզնեսը զարգացնելու համար:

1/2951
bottom of page